lördag 4 juni 2016

Konkurrerande bloggar

Jag är ju inte precis ensam om att blogga om hamburgare. Några andra bloggar som har koll på malmöregionen:
  • Allt om burgare. Seriös blogg med uttänkt betygssystem. Men jag kan ju konstatera att jag inte har riktigt samma smak...
  • Burgare i Malmö. Också en seriös blogg som tar avstamp i Malmö men kollar även in ställen på t.ex. andra sidan sundet.
  • Burgerdudes. Egenligen en stockholmsbaserad blogg, men som inte tvekar att testa andra ställen runt om i världen, inklusive Malmö och Göteborg
Om jag jämför mig med andra burgarbloggar kan jag konstatera att jag inte är riktigt lika besatt av köttbiten, även om jag tycker det är tråkigt när den är ödelagd. Jag har inget emot kletiga burgare bara de går att hålla i med händerna. Och jag vill ha tjocka pommes fritsar tillagade till perfektion, dvs krispiga på utsidan och mjuka inuti. Många verkar föredra tunna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar